קאבר לעמוד קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קצת על קידום אתרים אורגני

כיום כ-95% מהגולשים מחפשים כל דבר דרך המנוע חיפוש של גוגל (אנחנו בטוחים שגם אתם).

בעקבות כך הקידום האורגני (כלומר לא ממומן) הפך להיות כלי חשוב ביותר במאמצי השיווק באינטרנט, שהרי בלעדיו, האתר לא יופיע בין התוצאות .הראשונות בגוגל, וכך יאבד בעל האתר חשיפה רבה ללקוחות פוטנציאליים.

אז למה קידום אתרים אורגני?

חשוב לנו להבהיר – לא מספיק לבנות אתר ולעזוב אותו כמו שהוא ולקוות שגוגל יציג את האתר, יש לבצע פעולות רבות, הן בבניית האתר, והן בתחזוקה ועדכונים שוטפים שלו, על מנת שגוגל יקדם את האתר על הביטויים שנבחרו. מנועי החיפוש היום (בעיקר המנוע חיפוש של גוגל) הם חכמים במיוחד. כדי לבצע את תהליך הקידום בצורה המיטבית אנו נדאג להשקיע בכל הדרישות של גוגל לבעלי אתרים לקידום האתר.

רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת לקידום האתר שלך? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

5 שלבים בתהליך קידום אתר

תהליך קידום אתרים אורגני עם PRM

נקודות בסיסיות בתהליך קידום אורגני

 

מחקר שוק / מחקר מתחרים (מחקר מילים) – על מנת שנוכל לבצע את תהליך קידום האתר בצורה הטובה ביותר אנו חוקרים ומנתחים את תחום האתר ואת המתחרים של אותו האתר. לאחר שחקרנו והגענו למסקנות אנו מבצעים מחקר מילים מקיף בשביל לדעת באיזה ביטויים אנו נרצה להתמקד בתהליך קידום האתר, פעולה זו היא חשובה וקריטית ביותר לקידום אתרים אורגני במנועי חיפוש בגלל שחשוב שגם אנו וגם אתם נבין את מונחי החיפוש שאותם נרצה לקדם. לא לדאוג, מונחי החיפוש לקידום תמיד גדלים. זאת אומרת שאם התחלנו את פרויקט קידום האתר עם 30 ביטויים לאחר מספר חודשים כמות הביטויים מוכפלת ויותר מכך.

אופטימיזציה לאתר / התאמת האתר למנועי החיפוש – גוגל ועוד מנועי חיפוש צריכים שנאכיל אותם בכפית, לכן אנו מבצעים אופטימיזציה רוחבית לכל האתר על מנת להתאים אותו לדרישות מנוע החיפוש של גוגל. אופטימיזציה לאתר כוללת בתוכה מגוון רחב של פעולות כגון: הוספת תגיות META, הקפדה על מבנה והיררכיה נכונים של עמודי האתר, יצירת קישורים פנימיים ועוד מגוון רחב של פעולות שעליהם נרחיב בבלוג, אם באמת אתם רוצים להרחיב לעומק בנושא קידום אתרים אנו ממליצים שתחקרו את הבלוג שלנו ותמצאו תוכן רב בנושא עם הרבה ערך מוסף והרבה פעולות תכניות.

מיתוג ויחסי ציבור עבור המותג / האתר ברחבי הרשת – יצירת נכסים שונים ומגוונים לאתר או המותג ברחבי הרשת כמו: עמודי נחיתה / בלוגים, הכנסת קישורים לאתר וחיזוק איכות המותג בפני המנועי חיפוש ברשת (כי ככל שהאתר שאנו רוצים לקדם יקבל יותר קישורים איכותיים שיפנו אליו, "האמינות" שלו בפני גוגל תגדל), לא נכניס אתכם לפרטים העמוקים כאן אך מכיוון שאנו גם חברה ליחסי ציבור הקשרים שלנו עם עיתונאים עוזרים לנו רבות למטרות קידום אתרים אורגני של לקוחותינו.

השארת האתר רענן – אם האתר נשאר סטטי ואינו מחדש, גוגל יפסיק לראות באתר כרלוונטי ויוריד אותו בתוצאות החיפוש. זאת מאחר שגוגל תמיד רוצה להציג בפני המחפשים את האתרים הכי רלוונטיים עם התוכן העדכני ביותר. תחשבו כך, גוגל מבחינתו רוצה להציג את התוצאה הרלוונטית ביותר למשתמש לפי המונח חיפוש שהוא הציג לו, לכן חשוב מאוד שהאתר שלכם תמיד ישאר רלוונטי לעשות לו רענון ולעדכן את האתר בדרכים שונות ומגוונות.

ניתוח נתונים והסקת מסקנות – הדבר שאנו כל כך אוהבים בשיווק באינטרנט וקידום אתרים הוא שכל פעולה באתר ניתנת למדידה ובחינה באמצעות כלי אנליטיקס (מדדים על פעולות ותפקוד באתר), כך שבאמצעות מבחנים ובדיקות ממוקדות לפרטי פרטים (לדוגמה A/B Testing), אנו יכולים תמיד לדעת היכן אנו צריכים לשפר את האתר, ומה הפעולות האפקטיביות ביותר, על מנת להגיע למיקומים גבוהים יותר במנוע החיפוש של גוגל.

שיפור! תחזוקה! ופעולות בלתי פוסקות! – כן, אתרים היום צריכים תחזוקה מתמדת על מנת להישאר במיקומים גבוהים במנוע החיפוש של גוגל, עבודה בלתי פוסקת של שיפור האתר, הגדלת המותג ברחבי הרשת וכמובן עם כל זה מגיעים הרווחים שלך משיווק האתר שלך.

רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת לקידום האתר שלך? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

PRM - שיווק ויחסי ציבור באינטרנט