קאבר לעמוד יחסי ציבור

יחסי ציבור באינטרנט

אחד התחומים שקשה מאוד למדוד בהם הצלחה הוא תחום יחסי הציבור. האם קמפיין יחסי ציבור מוצלח הוא כזה שאפשר להגיש ללקוח בסוף החודש תיק מלא בכתבות בעיתונות? האם המדד של מספר הלקוחות שקנו את המוצר / השירות במהלך קמפיין היחסי ציבור הוא מדד תקין? או בכלל על פי היקף החשיפה?

להשפיע על הציבור הרחב, ליצור דעת קהל והשגת מוניטין חיובי באינטרנט, זה לרוב הרצון של קמפיין יחסי ציבור. אך אנו מוכיחים אחרת.

כידוע לרובכם מדי שנה מתגברת מגמת החיפוש במנוע החיפוש של גוגל על מוצר / שירות / שם עסק על מנת לקבל מידע או המלצות על העסק והשירותים שהוא מספק. חוץ מתוצאות האתר של העסק יופיעו עוד תוצאות שחלקם יכולות להיות שליליות וחלקם חיוביות. אנו תמיד נרצה שהתוצאות במנוע החיפוש יהיו חיוביות עליכם וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. חוץ מזה החשיפה אשר אתם מקבלים עבור המותג / העסק שלכם באמצעות עבודת יח"צ ברשת אינה מגיע רק מגוגל אלה גם מאתרי תוכן / חדשות הגדולים בארץ.

יחסי ציבור ברשת באמצעות מומחה

השיטות שלנו ליחסי ציבור באינטרנט וברשת

קשרי עיתונאים

אחת מיכולתנו היא בפיתוח קשרי עיתונות עם עיתונאים בולטים ומערכות גדולות. קשר הדוק עם דמויות מפתח בעולם העיתונות מבטיח שמירה על מוניטין גבוה, מביא להיכרות רחבה עם גורמים משפיעים נוספים, משמר שיתוף פעולה פורה, רחב ומתגמל בחשיפה של המותג שלך באופן חיובי. כל אלו בסופו של דבר מביאים למערכת הדדית של אמון והערכה. המטרה הברורה של פיתוח קשרי עיתונות היא נוכחות קבועה ומתמשכת בתקשורת בעיתונים האינטרנטיים תוך חשיפה רחבה לקהלי היעד השונים והממוקדים. ומכאן נמשיך לדבר החשוב הבא.

הפצת תכנים באתרים גדולים

פעילות יחסי ציבור באינטרנט בא לידי ביטוי באמצעות הפצת תכנים באתרי תוכן גדולים ומוכרים. בישראל, כמו גם במדינות נוספות, קיימים מספר אתרים בולטים העוסקים בתוכן ואליהם נוהרים גולשים רבים במשך כל שעות היממה. יכולתנו היא לגרום לתוכן שלך להופיע ולהיות מאוזכר במגוון אתרים מובילים, דבר זה גורם לשירות נהדר – הן בחשיפה של המותג לקהל פוטנציאלי רחב והן ביכולת של המנוע חיפוש של גוגל לזהות את המותג כחזק ומשפיע ובכך לתרום לנו רבות בקידום האתר.

מעוניין ביחסי ציבור? רוצה לקבל חשיפה מקסימלית גם מעיתונות אינטרנטית וגם בגוגל? צור קשר עכשיו

שילוב היחסי ציבור ברשת עם קידום אתרים

כאן נכנסת עבודה מעניינת (לפחות לפי דעתנו), מכיוון שאנו דואגים להפצת תכנים באמצעות מספר רב של עיתונאים בשוק אנו רוצים תמיד לדאוג לאתר שלכם להתקדם גם הוא באותם ביטויים שאתם רוצים לקדם. השילוב בין שתי פעולות אלו הוא מוצלח ביותר. היכולים לתרום לפן השיווקי של המותג וזאת בעבור חשיפה נוספת, היכולה למלא פונקציות נוספות הנוגעות לאופי המותג אותו אנו מעוניינים לקדם. (לגבי איך אנחנו עושים קידום אורגני בתוך האתר ומחוץ לו אתם יכולים לקרוא בעמוד קידום אתרים אורגני).

מעקב וניתוח אחר תוצאות

אז כמו שהזכרנו בהתחלה בתחום יחסי הציבור קשה למדוד את הקמפיינים אך ביחסי ציבור באינטרנט ישנה אפשרות למדוד ולנתח כל פעולה שאנו מבצעים. כיום באמצעות תוכנות שונות אנו יכולים לבצע מעקב וניתוח תמידי בקמפיין היחסי ציבור ברשת, תמיד בודקים כמות חשיפה, כמות נכנסים לאתר הלקוח ועוד מגוון פרמטרים שאנו מגדרים ברמת כל קמפיין. היכולת לנתר ולעקוב אחר המגמות מאפשרת לנו להיות עם אצבע על הדופק ולהגיב הן לשינויים חיוביים אודות המותג ולבטח למול שינויים שליליים בדעת הקהל הרחב.

לסיכום

ניתן לסכם ולומר שתחום יחסי הציבור הינו תחום דינמי ומשתנה תדיר. כזה המזמין לתוכו אפשרויות רבות לרעיונות ושיטות עבודה חדשות בכל עת. תחום שבו אלו העוסקים בפרסום ויחסי ציבור ברשת צריכים להיות עם אצבע על הדופק, בעלי יכולת בזיהוי מגמות חדשות בטרם הן קורות, ביכולת להקדים את היריבים בשוק הפרסום, בהנהגת אופן חשיבה שונה ואחר כשבסופו של דבר יציג ללקוחות את התוצאות הרצויות להן הם שואפים. כיום, ניתן להצביע על רשת האינטרנט כמקום בולט, מרכזי ומשפיע בכל הנוגע לפעילות יחסי הציבור של מותגים גדולים ונראה שגם שנים קדימה מרב הפעילות השיווקית תתנקז לשם. לכן, חשוב שתדאגו ליחסי הציבור של המותג שלכם.

מעוניין ביחסי ציבור? רוצה לקבל חשיפה מקסימלית גם מעיתונות אינטרנטית וגם בגוגל? צור קשר עכשיו

PRM - שיווק ויחסי ציבור באינטרנט